ایستگاه کار عمیق شماره دو؛ پلی لیست اسپاتیفای میزوما مخصوص کار و تمرکز

Sunday، ۲ Aabaan ۱۴۰۰

ایستگاه کار عمیق شماره‌ی ۲؛ دُز روزانه‌ی موسیقی شما هنگام کار و تمرکز به انتخاب میزوما

اولین پلی لیست کار عمیق میزوما با عنوان DeepWork Station #1 مدتی پیش روی پلتفرم اسپاتیفای در دسترس شما قرار گرفت (اگر به آن دسترسی نداشته‌اید روی لینک کلیک کنید). با گذشت مدتی از انتشار پلی‌لیست اول، حالا نوبت به دومین پلی‌لیست اسپاتیفای میزوما رسیده است: ایستگاه کار عمیق شماره‌ی ۲ یا DeepWork Station #2. این پلی لیست نیز مثل نسخه‌ی اول گلچینی است از موزیک‌های مناسب برای تمرکز و قرار گرفتن در حالت ذهنی مناسب برای کار عمیق که توسط میزوما برای علاقمندان کنار هم قرار گرفته است. با این تفاوت که پلی‌لیست دوم شما را برای ماراتن طولانی‌تری مجهز می‌کند. تمام آنچه که نیاز دارید یک هدفون مناسب و دومین پلی لیست میزوما برای دستیابی به تمرکز کافی حین کار است.

به این ترتیب اگر به دنبال استفاده از پلی‌لیست‌های تمرکز و کار عمیق میزوما هستید می‌توانید به مدت ۵۰ دقیقه خودتان را با پلی‌لیست اول گرم کرده و پس از یک استراحت ۱۰ دقیقه‌ای، به سراغ پلی‌لیست دوم بروید. پلی‌لیست دوم با زمان ۱ ساعت و پنجاه دقیقه شما را در حالت تمرکز عمیق‌تری قرار خواهد داد که پس از به اتمام رسیدن آن می‌توانید به مدت ۱۰ دقیقه استراحت داشته باشید. لازم به ذکر است که این مجموعه به مرور زمان با نسخه‌های بعدی کامل‌تر خواهد شد. پس اگر به آن علاقه دارید آن را دنبال کنید یا اگر دوست دارید در جمع‌آوری شماره‌های بعدی پلی لیست میزوما مشارکت داشته باشید از طریق پروفایل میزوما روی اسپاتیفای می‌توانید شماره‌ی بعدی را پیدا کرده و در جمع‌آوری آن مشارکت داشته باشید.

کار عمیق یا Deep Work به سطحی از فعالیت حرفه‌ای گفته می‌شود که در حالت تمرکز کامل و به دور از هر نوع عامل حواس پرت کن یا مخل تمرکز انجام می‌گیرد و مرز‌های توانایی ذهنی افراد را برای مدتی طولانی تا نهایت خود به پیش می‌راند. اصول کار عمیق برای بالا بردن راندمان و کیفیت کار، مورد استفاده قرار می‌گیرند. فراهم کردن چنین شرایطی با بروز پدیده‌هایی مثل همه‌گیری کرونا و رواج یافتن بیش از پیش دورکاری یا کار در منزل و فریلنسری، اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.